Available to borrow.

Loan Duration (day) : 14

Kisah Cinta Kita

by Myra Amni

Publisher - ebookCompetition

Category - General Novel

Pertunangan yang tanpa pengetahuan Syira malah perkenalannya dengan seorang lelaki bernama Irshad yang sangat menyakitkan hatinya hampir setiap hari di tempat praktikalnya, menimbulkan rasa benci terhadap lelaki itu. Namun tanpa disedari, jauh dalam sudut hatinya timbul rasa cinta terhadap lelaki itu. “Mana saya tak menjerit!Yang encik Irshad masuk tandas perempuan kenapa?Nama je belajar tinggi takkan tak reti nak baca kot tandas WANITA. Rasanya kat pintu masuk tadi memang ada papan tanda TANDAS WANITA. Kalau dah tak reti nak baca, kan ada simbol perempun pakai skirt. Itu maknanya perempuan, wanita!!Ataupun encik Irshad sengaja nak masuk toilet perempuan nak skodeng ye??”–Khalisha Insyirah- “Ishh..Awak ni takkanlah nak suruh saya hari-hari ingatkan awak!!Kalau sekali saya cakap tu lain kali ingat. Kalau awak rasa tak boleh nak ingat, nanti saya tolong awak buat nota besar-besar tampal dekat dahi awak nak..??��–Irshad Naufal- Hingga dia mengetahui tentang pertunangan Irshad, sedikit demi sedikit dia mula mengakui dengan perasaanya itu hingga pada satu saat dia memilih untuk melupakan Irshad kerana prinsip hidupnya dia tidak mahu merampas kebahagiaan orang lain. Namun pada hari konvokesyennya, dia diberitahu tentang sesuatu rahsia yang selama ini disimpan oleh ibu dan abahnya bahawa dia telah ditunangkan dengan seseorang. Siapakah tunang Syira sebenarnya? Dapatkah Syira menerima kenyataan bahawa dia telah menjadi tunangan orang?Bagaimana pula dengan Syira bila mendapat tahu yang selama ini orang yang dibencinya setengah mati adalah tunangnya sendiri. Bagaimana pengakhiran kisah mereka?

Please login to borrow the book.